認識嗆辣紅椒(RED HOT CHILI PEPPERS)的第二首歌
可以算是經典吧?聽完後不知不覺常用『By The Way』XD
不過中譯《王者之道》實在沒抓住重心 囧"

寫這首歌的混球一定有嗑藥(指)
英文歌詞混亂得夠糟糕
BASS和合聲棒到極致
這是我想要的飛行



--------------------------



Standing in line To see the show tonight
排隊 迎接今晚的表演
And there's a light on Heavy glow
灼熱的燈光 在閃爍
By the way I tried to say
順帶一提 我要告訴你
I'd be there... waiting for
我在那裡等待
Dani the girl is singing songs to me
一個叫丹尼的女孩對我唱歌
Beneath the marquee……overload
在入口擁擠不堪的招牌下

Steak Knife Caro Shark
牛排刀子 黃牛痞子
Con Job Boot Cut
騙人勾當 有型牛仔褲


Skin that flick
輕拍著鼓
She's such a little DJ
她是個可愛的DJ
Get there quick
快點到她身邊
By street but not the freeway
小心別走高速公路 街頭比較安全
turn that trick to make a little leeway
別玩小把戲 給自己留點餘地
Beat that nic
討債還債
But not the way that we play
不是我的風格

Dog Town Blood Bath
群狗之城 以血浴身
Rib Cage Soft Tail
骨製牢籠 爽身痱子粉


Standing in line To see the show tonight
排隊 迎接今晚的表演
And there's a light on Heavy glow
灼熱的燈光 在閃爍
By the way I tried to say
順帶一提 我要告訴你
I'd be there... waiting for
我在那裡等待
Dani the girl is singing songs to me
一個叫丹尼的女孩對我唱歌
Beneath the marquee……overload
在入口擁擠不堪的招牌下

Black Jack Dope Dick
濫醉鬼 死毒蟲
Pawn Shop Quick Pick
在當舖 不挑剔


Kiss that Dyke
親那個拉子
I know you want to hold one
我知道你想抱她
Not on strike But I'm about to bowl one
就算無法全得到 至少也要有一個
Bite that mic
抓著麥克風不放
I know you never stole one
卻不想佔為己有
Girls that like
喜歡的女孩很多
A story so I told one
只跟你一個人 說我的故事

Song Bird Main Line
唱歌的人們 幻覺的愉悅
Cash Back Hard top
付不出錢來 只開硬頂車


Standing in line To see the show tonight
排隊 迎接今晚的表演
And there's a light on Heavy glow
灼熱的燈光 在閃爍
By the way I tried to say
順帶一提 我要告訴你
I'd be there... waiting for
我在那裡等待
Dani the girl is singing songs to me
一個叫丹尼的女孩對我唱歌
Beneath the marquee……overload
在入口擁擠不堪的招牌下
arrow
arrow
    全站熱搜

    feam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()